Raportare și Eficientizare

Pe măsură ce campania rulează monitorizăm atent toate aspectele din datele colectate. Aducem îmbunătățiri constante pentru cuvintele cheie cum ar fi identificarea de noi cuvintele cheie care aduc rezultate sau eliminarea cuvintelor cheie neperfomante sau nerelevante pentru afacere.

Testăm periodic variante noi de anunțuri, de extensii în vederea îmbunătățirii ratei de clic. Propunem modificări sau îmbunătățiri ale paginilor de destinație sau ale paginilor de comenzi în asa fel încât să menținem cele mai înalte scoruri de calitate.

Obiectivul principal al optimizării este creșterea vizitatorilor prin numărul de clicuri, creșterea ratei de clic a fiecărui anunț în parte, micșorarea sumelor licitate pentru fiecare clic și implicit scăderea costului per conversie.

Raportarea performantelor o facem ori de câte ori ni se cere acest lucru, analizăm împreună datele din rapoarte, luăm cele mai bune decizii pentru a obține performanța dorită.